Πολλές εκπλήξεις στο Rolex Sydney Hobart 2015

2015-12-28 11:39
 

Το αμερικάνικο supermaxi Comanche του Ken Read πλησιάζει προς το τερματισμό αυξάνοντας ακόμη περισσότερο την διαφορά του από το επίσης "τραυματισμένο" Rambler 88. To Comanche θα κόψει πρώτο τη γραμμή τερματισμού, κερδίζοντας το αντίστοιχο βραβείο, με το Rambler 88 στη δεύτερη θέση κερδίζοντας και εκείνο το μεγαλύτερο βραβείο Tattersall's Cup, ένα βραβείο επίδοσης βάσει της αναλογίας επίδοσης/ μεγέθους. 

 
 
Αυτό που 24 ώρες πριν φαινόταν απίθανο, ο Ken Read και οι ιδιοκτήτες του ComancheJim Clark και Kristy Hinze - Clark κατάφεραν να γίνει εφικτό. Το Comanche έδειχνε να μη μπορεί να συνεχίσει στην ιστιοδρομία λόγω ζημιάς στο δεξί πηδάλιο και στη δεξιά καρίνα του ενώ ο βασικός του αντίπαλος για τη γραμμή τερματισμού, το αυστραλιανό Wild Oats XI και οκτώ φορές νικητής εγκατέλειπε ακολουθώντας το δεύτερο supermaxi Perpetual Loyal's. Το πλήρωμα του Ken Read, έσφιξε τα δόντια και πίστεψε στην ολοκλήρωση του αγώνα και δικαιώθηκε. 
Φυσικά στα τελικά αποτελέσματα των διορθωμένων χρόνων, εκτός συγκλομιστικού απροόπτου μόνο το Rambler 88, απο τα "αριστοκρατικά" supermaxi θα καταφέρει να στις πρώτες πέντε θέσεις, καθώς τα μιρότερα σκάφη νωρίς το πρωί εμφανίστηκαν στο Bass  Streit και βάζουν πλώρη για τη διεκδίκηση της πρώτης θέσης. 
 
Το King Billy ένα πολύ όμορφο 23χρονο timber 38 ποδιών, οδηγούσε το στόλο για αρκετή ώρα, εναλλασόμενο θέσεις με το Quickpoint Azzuro, το μικρότερο σκάφος του στόλου, καθώς και με το γαλλικό Courier Leon, ένα 35άρι σκάφος που φέτος κέρδισε το Rolex Fastnet Race στο Ηνωμένο Βασίλειο. 
 
Πίσω από το κάθε σκάφος κρύβεται και μία ιστορία καθώς το King Billy ανήκει στον 70χρονο Phillip Bennet, ο οποίος συμμετέχει για δεύτερη φορά με το σκάφος του στο  Rolex Sydney Hobart, που πολύ πιθανά να είναι και το τελευταίο στο οποίο συμμετέχει, όπως ο ίδιος δηλώνει. Μαζί του στο σκάφος βρίσκεται και ο Andrew Hay, o κατασκευαστής του King Bily, ο οποίος έδωσε και τις κατάλληλες οδηγίες ώστε το σκάφος να γίνει ακόμη πιο στιβαρό και να ανταπεξέλθει στις ανάγκες του αγώνα. Το αποτέλεσμα σαφώς τον διακαιώνει. 
 
Ο Shane Kearns, ιδιοκτήτης του Quickpoint Azzuro, χρειάστηκε να χρησιμοποιήσει τη πιστωτική του κάρτα για να πραγματοποιη΄σεις τια απαιτούμενες αλλαγές και μετατροπές ώστε το σκάφος μήκους 34 ποδιών να μπορέσει να καλύψει τις προδιαγραφές συμμετοχής. Φυσικά με τους ανέμους στο Bass Streit  να πέφτουν, αρχίζει να φαίνεται μία πολύ καλή προοπτική για τα μικρά σκάφη. 
 
Αυτη τι στιγμή το Rambler 88, ανακτά συνέχεια χαμένο έδαφος και πλεόν έχει σκαρφαλώσει στη δεύτερη θέση των διορθωμένων χρόνων, πίσω από το Enchantress, ένα Muirhead 11 που κατασκευάστηκε από τον ιδιοκτήτη του John Wiloughby
 
Αναμφίβολλα το  71ο Rolex Sydney Hobart είναι γεμάτο από ανατροπές προγνωστικών και απονέμει τα εύσημα, σε όσους προνόησαν , επέμειναν και πρόσεξαν.